Jak włączyć pulpit zdalny windows 10?
Data dodania: 13-11-2023
Wyświetleń: 170
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki
Podłączanie pulpitu zdalnego – krok po kroku
- Wejdź w Panel sterowania > zakładka Systemy i Zabezpieczenia > Zapora Windows Defender.
- Kliknij po lewej stronie w zakładkę Zezwalaj aplikacji lub funkcji na dostęp przez Zaporę systemu Windows Defender i znajdujesz pole Pulpit zdalny.
- Klikasz Zmień ustawienia, zaznaczasz Pulpit zdalny i wybierasz pola Prywatne i Publiczne. Po tym wciskasz przycisk OK
- Przechodzisz do zakładki System i wybierasz Zaawansowane ustawienia systemu
- W nowym oknie wybierasz zakładkę Zdalny, zmieniasz opcje w Pulpit zdalny na Zezwalaj na połączenia zdalne z tym komputerem i klikasz OK.
- Następnie należy wejść w aplikację Podłączanie pulpitu zdalnego. Tam trzeba podać adres IP lub nazwę wcześniej skonfigurowanego komputera i kliknąć Połącz.
- Pojawi się okno, w którym należy wprowadzić login i hasło. Na końcu pojawi się pytanie, czy chcesz nawiązać połączenie, które należy potwierdzić.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki